Afgelopen week hebben we de laatste stenen mogen leggen voor het WRM-plan Hardewijde in Harderwijk. Een bijzonder moment, omdat we hier de afgelopen jaren met veel inzet hebben gewerkt aan de aanleg van deze mooie nieuwbouwwijk.
Van de eerste werkzaamheden tot de afrondende fase hebben we mee mogen bouwen aan een nieuwe woonomgeving waar straks veel mensen met plezier zullen wonen. Het afronden van dit project markeert een mooie mijlpaal en we kijken met trots terug op het eindresultaat.
Wij bedanken onze opdrachtgever voor het vertrouwen gedurende dit traject: Hoornstra Infrabouw BV.
Bekijk hieronder een aantal foto’s van de afronding van dit project.
